Контакт-центр (0412) 558-004
 
Контакт-центр (0412) 558-004

До уваги клієнтів

03.07.2019 / 16:53

Кількість користувачів "Особистого кабінету" на Житомирщині зросла до 93 тисяч

За півроку кількість клієнтів Житомиргазу, що мають "Особистий кабінет" на сайті 104.ua зросла на 13 тисяч. Зараз онлайн-сервісом користуються 93 тис домогосподарств, що складає понад 25% від числа клієнтів компанії.
У рейтингу найзручніших способів передачі показань лідирує «Особистий кабінет» на сайті 104.ua – він найшвидший У рейтингу найзручніших способів передачі показань лідирує «Особистий кабінет» на сайті 104.ua – він найшвидший ФОТО: ПАТ «Житомиргаз»

Вже майже 5 років кожен клієнт АТ "Житомиргаз" має можливість контролювати свій особовий рахунок онлайн. За допомогою "Особистого кабінету" клієнти компанії можуть передати показання лічильника, перевірити стан свого особового рахунку та сплатити за спожитий газ онлайн. Лише минулого місяця переваги оцінили 1100 нових користувачів цього сервісу.

"Якщо раніше більшість споживачів газу реєструється на сайті саме для передачі показань лічильника, то зараз користувачі дуже економлять свій час та все частіше сплачують за газ онлайн" – говорить начальник управління клієнтського сервісу  АТ "Житомиргаз" Сергій Пікуль.

Окрім такого інтернет-ресурсу доволі популярними серед споживачів природного газу Житомирщини є й інші дистанційні сервіси. Такі як «Viber-бот», за допомогою якого можна передавати показники лічильників та сплачувати онлайн, SMS на номер 7104, за допомогою якого можна дізнатися баланс рахунку та передати показання лічильника.

Цьогоріч компанія запропонувала споживачам мобільний додаток 104 Mobile Light для гаджетів на операційній системі IOS. Також близько року працює мобільний додаток "104.Mobile", який можна завантажити з Google play. Зручний інтерфейс додатку дозволяє налагоджувати зворотній зв’язок із газорозподільною компанією, а ще й контролювати декілька особових рахунків.