Контакт-центр (0412) 558-004
 
Контакт-центр (0412) 558-004

До уваги клієнтів

01.02.2019 / 16:32

ПАТ “Житомиргаз” спростовує інформацію, щодо поганого самопочуття жінки, яка звернулася до центру обслуговування клієнтів

1 лютого на новинному сайті “Житомир Онлайн” з'явилися стаття про те, що одній із клієнтів, що звернулися до Центру обслуговування клієнтів, який знаходиться за адресою вул. Київська, 54, стало зле.
Менеджери Центру консультують клієнтів Менеджери Центру консультують клієнтів ФОТО: ПАТ "Житомиргаз"

У статті йдеться, що жінку з приміщення центру вивели люди. З'ясовуючи деталі у Центрі повідомили, що ніхто із клієнтів не звертався до менеджерів за допомогою або з скаргами на самопочуття. 
“До Центру обслуговування клієнтів справді 31-го січня та 1-го лютого звертається дуже багато людей. Електронна черга фіксує близько півтори тисячі прийнятих менеджерами звернень за робочий день. Люди в цей період (з 1 по 5 число кожного місяця) звертаються для того, щоб передати показання лічильників, звірити оплати чи задати запитання по платіжці. Варто зазначити, що Центр обслуговування працює більш ніж в інтенсивному режимі, без перерви на обід. Тим не менш, фізично, навіть при великому бажанні, ми не можемо прийняти ще більшу кількість людей з 8-ї ранку до 17-ї вечора,”-розповідає начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль.

У Центрі обслуговування клієнтів є аптечка та фахівці можуть надати першу домедичну допомогу клієнту до приїзду карети швидкої допомоги. Проте ніхто із клієнтів сьогодні за допомогою не звертався.

“У публікації на сайті “Житомир Онлайн” також є “викревлення” факту минулорічної давнини. Буцімто чоловік, який звернувся до Центру обслуговування клієнтів, помер, не дочекавшись консультації менеджера. Проте, чоловік звернувся до Центру обслуговування саме із проханням викликати “швидку”, так як, з його слів, йому стало зле на вулиці” - додає фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою Катерина Чумак. Про це повідомляють і свідки тієї трагедії”.

 

Шановні споживачі, якщо Ви бажаєте передати показання лічильників, Ви можете зробити це дистанційно.

Спосіб 1. Передати показання за допомогою SMS на номер 7104.

Заповнювати SMS слід наступним чином: спочатку внести номер особового рахунку (складається з 10 цифр), а потім через пробіл показання лічильника (до 5 цифр).

Приклад: 1234567890 11111

Спосіб 2. Передати показання на номер Контакт-Ценру.
На автовідповідач (0412) 55-80-04 (натиснувши цифру «2» і користуючись підказками голосового меню, ввести номер особового рахунку та показання), або дочекавшись відповіді оператора.

Спосіб 3. Електронною поштою.
Написати і відправити лист на адресу : contact@zt.104.ua (вказати ПІБ, номер особового рахунку (або адресу), показання лічильника).

Спосіб 4. За допомогою бота у додатку “Viber”.
Новий сервіс дозволяє власникам смартфонів одноразово підписатись на паблік аккаунт Viber 7104ua та передавати дані приладу обліку по одному або одразу кільком особовим рахункам.

На початку користування паблік аккаунтом 7104ua необхідно відкрити меню Viber, обрати розділ меню "QR-код", після чого навести камеру телефону на зображення з кодом, що розташований за посиланням https://viber.104.ua/ua/ .Після цього клієнт потрапить до необхідного паблік аккаунту.

Спосіб 5. Зареєструвавшись у Особистому кабінеті на сайті 104.ua .
Особистий кабінет на сайті 104.ua це ресурс, який дозволяє передати показання лічильника, перевірити стан рахунку, викачати квитанцію та зв'язатися із газорозподільною компанією. Для реєстрації необхідно знати номер особового рахунку і суму останнього платежу.

Запитайте своїх літніх родичів, чи передали вони показання та допоможіть їм зробити це швидко, навіть не виходячи з дому.