Контакт-центр (0412) 558-004
 
Контакт-центр (0412) 558-004

До уваги клієнтів

13.03.2020 / 16:49

Центри обслуговування клієнтів працюватимуть в обмеженому режимі

Центри обслуговування клієнтів АТ «Житомиргаз» у Житомирі, Коростені, Новоград-Волинському, Малині, Черняхові та Ружині з 16 березня будуть працювати в обмеженому режимі.
Центри обслуговування клієнтів працюватимуть в обмеженому режимі ФОТО: АТ "Рівнегаз"

Графік прийому:

Понеділок – П’ятниця з 8:00 год. до 15:00 год.

Прийом клієнтів обмежений — по 5 чоловік.

Наголошуємо, що Житомирське відділення ЦОК у суботу не працюватиме.

Рекомендуємо звертатися у Центри обслуговування клієнтів особисто тільки по нагальним питанням: відключення від газопостачання, реконструкція, газифікація.

Нагадаємо, що газові питання можна вирішити онлайн:

  1. Задати питання фахівцю контакт центру по телефону: 0412-55-80-04 та 067-33-38-104;
  1. Вайбер бот 7104ua.

  1. Особистий кабінет на сайті 104.ua

Зареєструватися в особистому кабінеті дуже просто: потрібно знати номер особистого рахунку і суму останнього рахунку за газ або номер лічильника газу.

Переваги користування особистим кабінетом:

  • Розширені можливості управління особовим рахунком;
  • Статистика споживання;
  • Облік в енергетичних одиницях;
  • Дані про пільги і субсидії;
  • Моментальне отримання електронного ранку;
  • Можливість завантажити, зберегти, роздрукувати та оплатити електронний рахунок онлайн чи офлайн;
  • Оформлення електронних звернень;
  • Замовлення зворотного дзвінка з контакт-центру.

 

Джерело: