Контакт-центр (0412) 558-004
 
Контакт-центр (0412) 558-004

Новини

30.11.2018 / 16:08

Фінішувала акція "Дні реєстрації в "Особистому кабінеті" на сайті 104.ua"

В Центрі обслуговування клієнтів ПАТ "Житомиргаз", що знаходиться за адресою вулиця Київська, 54, завершується акція "Дні реєстрації "Особистому кабінеті" на сайті 104.ua". Споживач, що виявив бажання пройти реєстрацію на "Тонкому клієнті", отримав брендований сувенір від газорозподільної компанії.
Клієнт - головна цінність компанії Клієнт - головна цінність компанії ФОТО: ПАТ "Житомиргаз"

Стартувала акція ще у червні, і першим містом, де фахівці ПАТ "Житомиргаз" встановили брендовану палатку із необхідною технікою для реєстрації - став Малин. Споживачі радо приймали пропозицію оцінити переваги сервісу "Особистий кабінет" і вже за перші дві години роботи мобільного пункту реєстрацію пройшло близько 15 чоловік. 

"Мета цієї акції - показати клієнтові, що в час інноваційних технологій сам споживач, не виходячи з дому, може відслідковувати платежі за природній газ, викачати квитанцію раніше, аніж вона прийде поштою, передати показання лічильника, і, що дуже зручно, сплатити за спожиті кубометри газу он-лайн. Без черг. В червні ми вперше втановили  брендовану палатку із необхідною технікою для реєстрації в Малині.  Кожен споживач природного газу, заручившись  допомогою фахівця клієнтського сервісу, мав можливість за 10 хвилин пройти реєстрацію та отримати за це подарунок," - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Житомиргаз" Сергій Пікуль

Для реєстрації в "Особистому кабінеті" на сайті 104.ua споживачеві природного газу потрібно вказати номер особового рахунку, суму останнього платежу за газ або номер лічильника природного газу.

Активним користувачам мобільних гаджетів фахівці рекомендують мобільний додаток "104.Mobile", який можна викачати з інтернет-ресурсу "Google play". Зручний інтерфейс додатку дозволяє налагоджувати зворотній зв’язок із газорозподільною компанією.

"Мобільний додаток – це "Особистий кабінет" "в кишені" кожного споживача. Відтак передати показання та звірити проплати стало ще швидше і простіше," - додає Сергій Пікуль.

Щороку кількість зареєстрованих споживачів, які цінують свій час, стрімко зростає. У 2017 році кількість зареєстрованих  сягнула відмітки 68 тисяч, сьогодні ж переваги «Особистого кабінету» оцінили майже 80 тисяч споживачів природного газу Житомирщини.