Контакт-центр (0412) 558-004
 
Контакт-центр (0412) 558-004

Новини

28.12.2017 / 11:45

Контакт-центр ПАТ «Житомиргаз» увійшов у трійку лідерів

З початку 2017 року оператори контакт-центру обробили 771 тисячу звернень жителів Житомирської області. З них, більш ніж 232 тисячі – SMS, 167 тисяч – IVR, 15 тисяч – електронна пошта, 315 тисяч консультацій оператора Контакт-центру.
До контакт-центру газових компаній щоденно звертаються десятки тисяч споживачів До контакт-центру газових компаній щоденно звертаються десятки тисяч споживачів ФОТО: 104.ua

Оператори контакт-центру ПАТ «Житомиргаз» визнані одними з найкращих у листопаді. За кількістю опрацьованих звернень,  рівнем обслуговування клієнтів  фахівці контакт-центру вибороли почесне третє місце серед усіх регіональних контакт-центрів групи РГК.

Лише за один робочий день «віддалений консультант» може прийняти близько тисячі дзвінків. Минулого місяця, такий рекорд «побили» аж чотири оператори – Міняйло Сергій, Назарець Марина, Послушний Євгеній, Тенянко Маргарита, опрацювавши за одну робочу зміну більш ніж  тисячу звернень споживачів.

«Завдяки налагодженій системі обслуговування працівники Контакт-центру можуть ідентифікувати дані споживача навіть за  його номером телефону, що спрощує процедуру внесення даних по особовому рахунку клієнта», - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Житомиргаз» Сергій Пікуль. - Зафіксований рекорд тривалості консультації у 8 секунд. Саме за такий час оператор контакт-центру може внести показання лічильника у білінгову систему».

Зателефонувавши за телефоном контакт-центру або написавши на електронну пошту споживачі передають показання газового лічильника, звіряють оплату, отримують консультації з повірки приладів обліку, переоформлення особового рахунку, дізнаються причини відключення від газопостачання і процедуру його відновлення. А віднедавна споживачам природного газу Житомирщини, які є активними користувачами «Особистого кабінету» на сайті 104.ua  стала доступна ще одна послуга «Call back» («Зворотній зв’язок»).

Джерело: