Контакт-центр (0412) 558-004
 
Контакт-центр (0412) 558-004

Новини

19.03.2018 / 17:24

Про найцінніше: «Житомиргаз» загострює увагу клієнтів на правила з безпеки

19 березня, у Міжнародний День клієнта, працівники ПАТ «Житомиргаз» ще раз загострюють увагу на дотримання правил безпеки при експлуатації побутових газових приладів та дарують сувеніри за реєстрацію в «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua.

У Міжнародний День клієнта ПАТ «Житомиргаз» провів акцію «День корисної інформації». Поки споживачі природного газу чекали своєї черги, фахівцями ПАТ «Житомиргаз» була проведена бесіда щодо правил безпечної експлуатації побутових газових приладів та заощадливого використання газу. Клієнти Центру обслуговування отримали інформативні листівки-нагадування, як діяти у випадку витоку газу та симптомах отруєння чадним газом.

25% відсотків клієнтів зізналися, що не знали про те, що не можна встановлювати електровитяжку в приміщенні, де працюють газові прилади з відводом продуктів згорання у димохід, ще 10%  розповіли, що у їх помешканнях давно не проводили діагностику димових та вентиляційних каналів.

«Поки в Україні реєструватимуть випадки отруєння чадним газом, доти ми будемо проводити потужну інформаційну кампанію, щодо правильної експлуатації газових приладів. Важливо не тільки правильно запалити газ на варильній поверхні чи запальнику газової колонки, а й пам’ятати про алгоритм правильних дій при роботі з ними: організувати постійний доступ свіжого повітря у помешкання, контролювати справність димових та вентиляційних каналів зокрема,» - зазначила фахівець із зв’язків з громадськістю ПАТ «Житомиргаз» Катерина Чумак.

Окрім інформаційної компанії клієнтам було запропоновано  зареєструватися у «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua.  Споживачі одразу мали можливість оцінити переваги такого сервісу: прямо у Центрі обслуговування одними із перших отримали платіжки за спожитий газ та звірили інформацію  по особовому рахунку. За реєстрацію в «Особистому кабінеті» клієнти сьогодні отримали сувеніри від компанії.

Джерело: