Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 0412-55-80-04

Новини

23.02.2017 / 11:03

«Житомиргаз» обстежив газове обладнання у понад 300 тисяч споживачів

За 2016 рік фахівці «Житомиргазу» перевірили технічний стан та роботу системи газопостачання у 305 тис споживачів Житомирської області.
Понад 360 тисяч споживачів компанії користуються природним газом Понад 360 тисяч споживачів компанії користуються природним газом ФОТО: ПАТ «Житомиргаз»

 За результатами обстеження, через несправне обладнання та самовільне втручання до газової мережі, було призупинено подачу газу до 812 помешкань.

Загалом, упродовж 2016 року фахівці компанії обстежили 115 тисяч квартир та майже 190 тисяч приватних будинків. Найчастіше в ході перевірки вони зіштовхувалася із двома види порушень безпеки газопостачання – самовільно встановленими газовими плитами та колонками або самостійно переобладнаними димовими та вентиляційними каналами. Такі порушення небезпечні як для самого споживача, так оточуючих мешканців. Тому при їх виявленні фахівці ПАТ «Житомиргаз» змушений припинити подачу палива до помешкання до усунення всіх порушень. Однак часто споживачі, а особливо із найбільших міст регіону – Житомира та Бердичева, ігнорують візити представників газової компанії та не допускають їх до помешкання для перевірки.

«Понад 3,8 тисячі споживачів, на свій ризик, не допустили фахівців до перевірки системи газопостачання, газового обладнання та наявності тяги в приміщенні. А дарма, адже саме така перевірка запобігає можливим витокам газу та попереджає виникнення аварійних ситуацій. До того ж, під час обстеження фахівці також можуть прочистити газові прилади, що дозволить уникнути появи червоного чи жовтуватого полум’я під час горіння газу та збільшити ефективність роботи обладнання», – пояснює головний інженер ПАТ «Житомиргаз» Олексій Міхненко.

Наприклад, кожен третій власник газового котла не звертає увагу на те, що термін його експлуатації становить 10 років. Після цього прилад потрібно або міняти, або проводити капітальний ремонт, оскільки з часом якість роботи будь-якої техніки погіршується.

Зі свого боку, ПАТ «Житомиргаз» раз на три роки безкоштовно перевіряє роботу системи газопостачання та газових приладів у квартирах та будинках споживачів,  в яких працюють лише газові плити. У помешканнях, де працює більше газових приладів (колонки, котли, печі та конвектори), перевірка виконується щороку.

Під час перевірки фахівці газової компанії обстежують технічний стан приладів, перевіряють наявність тяги у димових та вентиляційних каналах, усувають витоки газу, очищують від залишків корозії та мастила запірні пристрої на газопроводах, очищують від сажі теплообмінні апарати. Крім того, обов’язково проводять інструктаж споживачів з правил користування газовим обладнанням.

До відома, на сьогоднішній день на обслуговуванні ПАТ «Житомиргаз» перебуває 361,8 тис газифікованих природним газом квартир та будинків. У 62,5 тис – власники користуються лише газовими плитами, у 49 тис – газовими водонагрівачами, у 250,4 тис – опалювальними приладами (газові котли, конвектори та інше).

Джерело: