Контакт-центр 041 25-58-004
 
Контакт-центр 041 25-58-004

Новини

10.03.2017 / 11:01

У 2016 році споживачі газу Житомирщини 11,7 тисяч разів викликали службу «104»

Порівняно із 2015 роком кількість звернень на екстрений номер «104» від мешканців Житомирської області зменшилася на 5%.

Така динаміка свідчить про ефективність роботи фахівців експлуатаційних служб ПАТ «Житомиргаз», які періодично проводять планово-технічне обслуговування в помешканнях споживачів регіону.

Загалом упродовж минулого року на екстрений номер «104» від мешканців Житомирської області надійшло 11,7 тис. заявок. Половину з них диспетчери аварійної служби отримали із міста Житомира, Коростеня, Бердичева і Новгорад-Волинського. За статистикою звернень, найчастіше проблеми у споживачів виникають через порушення елементарних правил безпеки при використанні газових приладів, втручання сторонніх осіб у роботу системи газопостачання або несправність димових та вентиляційних каналів.

Окрім того, кількість дзвінків до аварійної газової служби збільшується з настанням холодів. Споживачі максимально використовують газові колонки й котли, часто намагаються зберегти тепло в помешканні повністю герметизуючи вікна, вмикають для обігріву газову плиту – а це свідоме порушення елементарних правил безпеки, що найчастіше стає причинами отруєнь чадним газом.

«Коли ви телефонуєте на номер «104», одразу вмикається запис дзвінка. Диспетчер, який відповідає на дзвінок, спершу аналізує рівень небезпеки, а потім інструктує споживача, як діяти в ситуації. Це дозволяє запобігти виникненню серйозної загрози ще до того, як аварійна служба приїде на місце виклику», – говорить начальник аварійно-диспетчерської служби Олег Мирончук.

Далі диспетчер скеровує аварійну бригаду за адресою виклику. Зробити це оперативно  дозволяє  радіозв’язок та система GPS-навігації у кожному авто. Загалом за вимогами Правил безпеки систем газопостачання бригада аварійно-диспетчерської служби повинна доїхати за викликом протягом 40 хв. В області цілодобово чергують 22 аварійно-диспетчерські служби.

Аварійно-диспетчерська бригада повинна швидко і злагоджено локалізувати та ліквідувати витік, якщо він є. Для підтримки кваліфікації працівників служби «104» компанія щороку проводить тренування фахівців з усієї області. У форматі змагання відпрацьовуються дії диспетчера, оперативність приїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу.

Компанія «Житомиргаз» нагадує, аби не стати винуватцем чи учасником аварійної ситуації необхідно дотримуватися трьох основних правил: стежити за наявністю тяги в димових та вентиляційних каналах, використовувати газові прилади лише за призначенням і не залишати їх без нагляду та доручати ремонт і встановлення газових плит, колонок та котлів лише фахівцям – не робити цього власноруч.

Источник: